Ivana Rukavina rođena je u Gospiću. Osnovnu glazbenu školu, temeljni predmet klavir, završila je u Senju, područna škola Gospić, u klasi nastavnika Zvonimira Kosa. Diplomirala je na Odjelu za nastavničke studije u Gospiću, Sveučilišta u Zadru.
Prvi pjevački nastup imala je s deset godina na glazbenom festivalu „Prvi pljesak“, 1999. godine na kojem je osvojila prvu nagradu. Održala je više samostalnih koncerata u suradnji sa istaknutim glazbenicima, gitaristom Tvrtkom Sarićem i sopranisticom Darijom Hreljanović. Dosadašnjim nastupima najviše se predstavila gospićkoj publici, ali je ostvarila više koncerata u Zadru, u suradnji sa Zadarskim Sveučilištem, te u Zagrebu (dvorana HGZ-a). Njen repertoar obuhvaća glazbene epohe od baroka, preko romantizma, pa sve do 20. stoljeća. 2018. godine u suradnji s Tvrtkom Sarićem, praizvela je „ Četiri bosanske“ za glas i gitaru, Borisa Papandopula. Pjevanje usavršava radeći s vokalnim pedagozima, Darijom Hreljanović i Natašom Antoniazzo. Jedna je od inicijatora osnivanja, i članica od osnutka, pjevačkog zbora Degenija (zbor Odjela za nastavničke studije u Gospiću), s kojim i solistički nastupa. Zaposlena je na OŠ dr. Franje Tuđmana Lički Osik, na mjestu učitelja Glazbene kulture.
Tvrtko Sarić rođen je Gospiću. Glazbenu naobrazbu započeo je u Rijeci gdje se tri godine školovao u klasi Nikole Jedrlinića da bi potom maturirao u Zagrebu u klasi prof. Ištvana Römera. Diplomirao je u klasi prof. Darka Petrinjaka na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji. Na Visokoj školi za glazbu u Lovranu pohađao je jednogodišnju specijalizaciju u klasi prof. Gorana Listeša. Tijekom studija i kasnije, usavršavao se na domaćim i međunarodnim majstorskim tečajevima. (V. Dešpalj, M. L. Saomarcos, A. Carlevaro). Koncertirao je u Sloveniji, Austriji, Italiji, Njemačkoj, Poljskoj, BiH, Meksiku i SAD-u. Kao solist, nastupao je s Zagrebačkom filharmonijom, Zagrebačkim solistima, Celjskim godalnim orkestrom, Varaždinskim komornim orkestrom, gotovo svim gudačkim kvartetima u Hrvatskoj, te kao član ansambla za suvremenu glazbu Cantus. Od 2010. do 2015.godine bio je član je renesansnog ansambla Minstrel, gdje je svirao lutnju. S Hrvatskim gitarskim kvartetom (Zoran Dukić, Petrit Çeku i Maroje Brčić) svira od njegovog osnutka, 2016. godine. S Kvartetom je, 2017. godine, na 68. dubrovačkim ljetnim igrama, dobio nagradu Orlando (nagradu dodjeljuje HRT za najbolji koncert). Snima za diskografske kuće u Hrvatskoj i Sloveniji. Dobitnik je nagrade Porin (autorski nosač zvuka Berislava Šipuša, „Zajedno“, Cantus, 2018.). Na području grada Gospića i Ličko-senjske županije osnovao je nekoliko glazbenih ciklusa i u svojstvu umjetničkog ravnatelja s uspjehom ih vodio dvadeset godina. U zvanju višeg predavača zaposlen je na Odjelu za nastavničke studije u Gospiću, Sveučilišta u Zadru, te na Glazbenoj školi u Črnomlju. Na spomenutom odjelu 2012. godine osnovao je pjevački zbor „Degenija“. Za „izvrsna postignuća u umjetničkom radu i vođenju Zbora“ nagrađen je, 2017. godine Rektorovom nagradom.
Program
Ivan Padovec: Introdukcija i varijacije op. 13
(1800.-1873.) Kad
Josip Hatze: Lađa u noći
(1879.-1959.)
(obr. Tvrtko Sarić)
Antonio Vivaldi: Agitata Infidu Flatu
(1678.-1741.)
(obr. Tvrtko Sarić)
Francisco Tárrega: Variacije na temu «Karneval u Veneciji»
(1852.-1909.)
Christoph Willibald Gluck: Arija Orfeja
(1714.-1787.)
(obr. Tvrtko Sarić)
Josip Hatze: Serenada
(1879.-1959.)
(obr. Tvrtko Sarić)
Elda Krajcar-Percan: Dvije solo pjesme na stihove Dobriše Cesarića
(1958.) Uzdišu vali, pjeni se more
(obr. Tvrtko Sarić) Slap